Tuesday, December 20, 2011

Rizal


Pemuas Nafsu


Di sini aku ingin ceritakan kisah hidup yang ku lalui.Nama ku Tina, Aku hanya mempunyai 2 beradik saja, iaitu aku dan kakak. Aku masih bersekolah di dalam tingkatan 4, manakala kakak ku pula sudah berkahwin 2 tahun yang lalu. Ayah ku telah lama meninggal dunia ketika kami masih kecil. Ibu ku pula baru meninggal 6 bulan yang lalu akibat penyakit barah yang dideritainya selama ini.

Semenjak kematian ibu, aku terpaksa tinggal bersama kakak dan suaminya. Perbelanjaan sekolah ku kini ditanggung oleh kakak dan abang iparku. Kakak ku berkerja shif giliran di sebuah kilang, sementara abang Rizal pula bekerja waktu pejabat di sebuah syarikat insuran. Setiap hari aku pergi dan pulang dari sekolah dihantar oleh abang Rizal dengan keretanya. Aku tidak bebas kemana-mana, Jika aku ingin keluar berjalan-jalan sentiasa ditemani oleh kakak ataupun abang Rizal. Kakak tidak suka aku bercampur-gaul dengan kawan-kawan dan membuang masa di luar.

Walaupun sudah 2 tahun berkahwin, kakak masih belum dikurniakan anak. Tapi aku tidak pernah ambil pusing akan hal itu. Kakak ku pula yang kerja shif giliran, masanya selalu terhad. Jika dia kerja shif pagi pukul 6.00 pagi dia sudah pergi kerja dan pulang pada pukul 4 petang. Jika dia shif petang, pada pukul 2.00 petang dia pergi kerja dan pulang pada pukul 12.00 malam.Bila dia shif malam pula pada pukul 10.00 malam dia pergi kerja dan pulang pada pukul 8.00 pagi. Berbanding dengan abang Rizal yang bekerja waktu pejabat iaitu 8.00 pagi - 5.00 petang.

Oleh kerana itu aku sering membantu kakak membuat kerja rumah seperti mencuci pakaian dan memasak,kerana masa ku lebih banyak dirumah. Bagi ku aku harus tahu diri kerana dapat menumpang dirumahnya. Beberapa bulan kebelakangan ini aku lihat abang Rizal lebih ceria dan bertambah mesra denganku. Kemesraannya kadang-kadang melebihi batas. Lebih-lebih lagi bila kakak tiada dirumah. Tapi aku tidak pernah ambil peduli itu semua. Sehinggalah pada suatu malam, hari itu pula kakak bekerja shif malam. Mungkin inilah peluangnya yang di tunggu-tunggu. Aku seperti biasa selepas membuat kerja sekolah, aku terus masuk kebilik untuk tidur. Baru aku nak melelapkan mata, tiba-tiba pintu bilik ku dibuka orang.

Abang Rizal masuk kebilikku dan terus mengunci pintu. Aku terbangun dan terus bertanya, "Abang kenapa tak pergi tidur dan masuk bilik Tina?"

Abang Rizal yang tidak berbaju hanya berkain pelikat itu tersenyum sambil menghampiriku dan berkata, "Malam ini abang rasa nak tidur dengan Tina bolehkan."
Aku terkejut dengan kata-katanya itu.

"Eh!! bang janganlah macam tu tak manis tau abang tidur sini, nanti apa pula kata kak Tini. Pergilah ke bilik abang."

"Alah, sekali-sekali apa salahnya, bukannya kak Tini tau. Lagi pun malam ni abang sejuklah kat luar hujan lebat."

Abang Rizal terus mendekati, kemudian dia terus memeluk dan menciumku. Aku cuba menolaknya.

"Bang tolonglah bang jangan buat macam ni kat Tina."

Tapi dia tak peduli dengan rayuanku dia terus memelukku dengan erat, membuatkan aku lemas. Abang Rizal terus mencium mulut dan leherku sambil meraba keseluruh tubuhku. Aku cuba meronta untuk melepaskan diri, tapi tubuhnya yang sasa tu lebih bertenaga dariku. Akhirnya pakaian tidur ku ditanggalkan. Kebetulan pula aku tidak memakai bra dan seluar dalam, apa lagi tersenyum lebarlah dia melihatnya. Ketika itu aku hanya mampu merayu dan menanggis minta simpati.

"Bang tolong, jangan apa-apakan Tina, tolonglah bang."

Tapi dia tidak mengindahkannya dia terus menindih tubuhku yang sudah tidak berpakaian. Kemudian dia mengangkangkan kaki ku dan tangannya terus bermain-main di nonokku. Aku semakin gelisah dengan tindakkannya itu. Dia begitu pandai membangkitkan nafsuku. Aku pula tidak sedar bila masa dia menanggalkan kain pelikatnya, Tiba-tiba batang koneknya di gesel-geselkan di pintu masuk lubangku.

Aku begitu terangsang dengan perbuatannya itu, tanpa aku sedari dia telah menekan masuk sedikit demi sedikit batang koneknya ke dalam lubung nonok ku yang sempit itu. Tiba-tiba aku terasa sakit dan perit bila Abang Rizal terus membenamkan batang koneknya kedalam lubang nonokku dengan hentakkan yang kuat membuatkan aku menjerit kesakitan.

"Aduhhhh! sakitttt bang......jangannnnn ahhhh."

Tapi Abang Rizal tidak peduli dia terus menekannya hingga terbenam keseluruhan batang koneknya ke dalam lubang nonokku. Kemudian dia terus memulakan aksi sorong tariknya. Aku hanya mampu mengerang sambil merasakan kenikmatan dan keperitan yang menjadi satu. Hampir satu jam aku dikerjakan oleh Abang Rizal, setelah dia mencapai kepuasan dia terus terbaring disisiku. Aku tidak mampu berbuat apa-apa hanya air mata yang mengiringi malamku. Abang Rizal hanya memberi amaran pada ku agar jangan beritahu pada kakak ku mengenai apa yang terjadi.

Sejak malam itu Abang Rizal makin kerap meminta aku melayannya tidak kira siang atau pun malam tentunya bila kakak tiada dirumah. Aku merasa seolah-olah aku ni tempat kedua untuk abang Rizal memuaskan nafsunya. Ini disebabkan kakak ku tidak dapat memberi kepuasan sex padanya. Maka aku yang menjadi mangsa.


No comments:

Post a Comment