Tuesday, December 20, 2011

iNTAN


Intan Adik Ipar


Aku baru berkahwin lebih kurang setahun dan aku tinggal dengan mertuaku serta adik-beradik isteriku. Apa yang ku ingin ceritakan ialah mengenai Adik Iparku yang tinggal bersamaku. Dia berumur 23 tahun, masih bujang, berkulit cerah dan mempunyai body yang sungguh menawan kote lelaki. Bodynya bolehlah di kotegorikan seperti modelling.

Pada suatu hari aku mengambil cuti untuk berehat setelah bekerja seminggu tanpa cuti dan pada masa itu pula isteriku bekerja dan keluarga isteriku pula pergi makan angin ke Kuala Lumpur, tinggallah aku dan adik iparku. Pada mulanya aku sangkakan adik iparku mengikut keluarganya tetapi semasa aku ingin ke bilik air, aku terdengar bunyi dari dalam bilik adik iparku. Aku cuba mengintai, manalah tahu kalau-kalau ada pencuri yang sedang menjalankan operasinya. Rupa-rupanya adik iparku sedang menyalin pakaiannya, tergamam aku melihat susuk tubuhnya yang begitu indah sekali. Teteknya putih bersih, pantatnya yang tembam tanpa seurat bulupun. Mungkin baru dicukurnya.

Adik iparku tidak menyedari yang aku sedang mengendapnya. Dalam masa itu, koteku sudahpun menegang keras sekeras besi. Tanganku bermain-main dengan koteku. Aku sudah naik syok. Tiba-tiba " Takkan main sendiri kot, orang lain pun ndak gak tumpang" aku terdengar suara adik iparku. Tersentak aku. Mulanya aku ndak blah aje dari situ tapi adik iparku memanggil aku masuk kedalam biliknya. Apa lagi pucuk dicita ulam mendatang. Takkan ndak buang rezeki.

Setiba aku didalam biliknya, aku terus melondehkan kainku, aku hanya memakai kain sahaja tanpa baju. Tanpa membuang masa adik iparku menerkam koteku yang telah sedia keras. Ahh.. syok sungguh, tangannya yang lembut lagi gebu itu menggenggam erat koteku sambil itu juga tanganku meramas-ramas teteknya yang gebu dan terasa sejuk. Setelah puas melancapkan koteku, adik iparku mengulum pula koteku. Ushh..terasa panas lidahnya. Lebih kurang 15 minit adik iparku mengulum koteku, aku suruh dia baring atas katil dan tanpa permintaannya aku angkat kakinya dan mulalah babak-babak yang paling syok iaitu keris bertemu sarung.

Aku membenamkan koteku , dia mengaduh tanda sakit, aku memperlahankan henjutan. "Ahh....sakit bang!!!perlahan sikit, nanti koyak lak pantat Intan". Setelah berhempas pulas, akhirnya berjaya juga aku membenamkan koteku. Dia nampaknya sudah selesa dengan henjutanku itu. Setelah puas dengan posisi itu, aku membuat posisi 69, posisi ini agak senang tapi aku masih tak puas hati dan aku minta untuk membenamkan koteku kedalam lubang jubornya. Mulanya dia tak bagi, tapi setelah dirayu akhirnya dapat gak aku membenamkan koteku ke dalam jubornya. "Ahh..ketat lak lubang ni.." bisik aku. Tapi aku bukanlah jenis yang suka berputus asa, akhirnya berjaya menembusi lubang jubornya.

Henjutan demi henjutan aku lakukan, suara yang hanya merengek-rengek menambah lagi stimku. Lebih kurang 20 minit berbuat demikian, aku balik ke posisi asal iaitu menjolok pantatnya dengan koteku. Lagipun aku sudah ndak terpancut dan akhirnya aku pancut juga kedalam pantatnya."Ahh...sedapnya pantat Intan ni.." kataku padanya. Setelah berehat lebih kurang 5 minit, isteriku balik ke rumah, tertinggal barang katanya.

Sejak itu aku akan menjolok lubang pantatnya kalau ada masa terluang. Adik iparku juga sudah pandai dengan permainannya.


No comments:

Post a Comment