Tuesday, December 20, 2011

Hanita Kakak Ipar


Hanita Kakak Ipar


Akak ipar aku namanya Hanita berumur 26 tahun dan belum mempunyai anak lagi. Dia kawin dgn abang aku dah masuk setahun. Biasalahkan. bentuk badan dia mengancam sesiapa yang melihatnya sebab dia ni bisneswoman.

Kejadian ni berlaku di rumahnya di mana aku sendiri stay dengan diorang. Abang aku pergi ke Terengganu selama sebulan sebab kerja Engineer. Biasalah tu rezeki batin tak sempurna lagi kot... hehehe

Bermula dengan suatu malam pukul 8.00, akak ipar aku tengah mandi kat bilik dia dan aku tengah buat assignment Financial Acc. Tiba-tiba kak Hanita panggil aku. Pelik jugak...aku pun naik ke bilik dia dan barulah aku tau dia suruh ambikkan tuala dia. Lupalah tu !

Aku ambikkan tuala dan aku pun hulur kat dia. Pintu bilik air tertutup tapi jenis yang jarang...nampak sangat. Aku cuma senyum aje masa aku hulur tuala tu. Kak
Hanita kata..."kenapa tenung semacam Jeff?". Aku cakap "1st time tgk Kak Hanita gullpp.. mandi bogel !"

Dia pun senyum... dia suruh aku mandi sama tapi aku kata taknaklah nanti ape orang kate...tak baik ! Lalu aku pun sambung buat assignment dlm keadaan bergetar kepala lutut aku ! kekeke !

Lepas aje die mandi dlm pukul 8.30 die pun turun bawah ajak aku pergi McD makanlah ape lagi ! Dalam pukul 9.45 habis makan lepas tu dia ajak lepak kat Tasik Shah Alam. Masa aku lepak ngan dia, tempat kitaorang nyorok sangat. Dia sempat tanya aku, dah ade gf belum... aku kate takde... die tanye pasal ape, aku cakap Jeff tak hensemlah !! die pun senyum semacam tetiba je die pegang adik aku kat bawah... pehh ! die bukak Zip... die goncang aku punya adik... aku tetap sabar...!
Lepas tu tanpa aku sedari die kulum batang aku !!!! sampai aku naik climax !!!!! aku cakap kat Kak Hanita..."aarhhh Kak Nita stoplah...nak pancut nie !" dia tak peduli, maka aku pun terpancut dalam mulut die yang kiut !

Dia tanye..."amacam, sedap ke" aku cume senyum dan lepas tu aku terus tanye dia... "kak nita, boleh Jeff raba kak Nita punya tu !Die senyum lalu dia buka baju t-shirt dia dan wammm ! tak pakai bra, buah dada dia besar mangkuk !!! aku dengan gelojohnya meraba dan meramas sehingga puas selama 15 minit dan aku nyonyot... die pun pakai t-shirt semula."Dah jom balik, banyak kerja kita kena buat nie" ...hehehe sesungguhnya aku paham, paham !!!!

Kak Hanita jenis gelojoh nafsu batin ! Aku diciumnya puas! macam naik lemas ! Lalu kitaorang tak sempat naik atas, kat ruang tamu buat ! Dia cium aku dan aku balas french kiss dia sambil tangan aku bukak zip seluar dia dan londehkan. Kak Nita juga tarik seluar pendek aku sampai ke bawah dan kemudian aku bukak t-shirt dia dan kitaorang sama-sama telanjang bogel...!

Kitaorang cium selama 15 minit dan kemudian aku dibaringkan dia di Sofa serta dengan tidak sengajanya kak Nita kolom batang aku. Aku dapat bertahan selama 30 minit sebab dia punye hisap nice & easy. Nafsu aku tak dapat dikawal maka dia suruh aku bangun dan dia pun baring kat Sofa. Aku paham... aku jilat anu dia... bila aku jilat anu dia...jilatan aku memang laju dan pantas... sambil satu jari aku masuk kat lubang "rahsia" tu. Kak Nita jerit... "arrhh" arrhh", Jeff, lagi Jeff, Kak Nita nak cum nie..." fuh... aku jilat dengan kasarnya dan kemudian cecair putih wangi...menusuk hidung aku !!erkkkk harumla jugak...!

Jeng.. jeng, jeng !!!! utk pertama kalinya aku akan merasa bersetubuh dgn akak ipar aku... tak tipu beb...! Dia pegang batang aku dan guide batang aku masuk lubang dia... uhh.. uhh... uhhh.. uhhhhhhhhh... kak Nita punya suara ! Aku hanya slow n steady... aku hairan kenapa ketat lubang akak ipar aku nih... tak koyak lagi dara dia rupanye ! Aku menghayunkan batang aku perlahan-lahan selama 5 minit..dan dgn satu tujahan aje... prakk ! pecah lubang dara dia sambil die menjerit satu rumah boleh dengar :)

Kitaorang belayar selama 20 minit dengan aksi kangkangan kakinya di atas bahu aku (posisi normal) Kak Nita sound aku suruh tukar position. Dia menonggeng cepat-cepat... ganas betul nafsu dia ...batang aku masukkan ke dalam-sedalam-dalamnya dan aku menghenjut kuat-kuat sementara punggung Kak Nita mengayak ke kiri dan ke kanan dan dia sendiri yang hayun ke depan dan ke belakang !

Kak Nita kate.. "Jeff laju lagi... is just that u can do me ?" fuhhh... dia cabar aku. Aku makin ganas... wuarghhh ! gigit telinga dia..menjerit dia. Aku cakap kat dia, "jangan cabar aku Nita, aku boleh tahan game nie satu malam !" ...Nita kate.. "ok, we see that young man !" aaarhh !!!! menjerit kak Nita sementara kepala dia dah tak betul..ke kiri ke kanan dan jeritan sampai jiran sebelah dengar. Kak Nita klimax utk kali ketiga. !

Kemudian aku cabut batang aku...nita tolak aku sampai jatuh!! celaka betul... aku tarik rambut dia... menjerit dia... Nita cakap, "aku tak puas Jeff.. tak puas..." aku cakap... "i can give u more that that fucker !" Lalu aku tolak dia balik sampai jatuh ke sofa. aku baring dan suruh dia main henjut. Dia guide batang aku masak lubang dia maka kitaorang sekali lagi main. Aku hanya baring dan keluarkan kate2 lucah kat dia sambil dia sahut... oh yeahh ! oh yeaa !!!! Fuck me harder Jeff... fuck me as hard as u can !

Dalam mase 15 minit aku dah tak tahan... aku mesti cabut batang aku jugak.. lalu aku cuba tolak badan dia.. tak berjaya, nafsu dia mengatasi segalanya.. aku cakap kat Nita "gila kau nanti beranak kau" ...dia cume kate aahhhh !!!! "suka hati akulah.. aku nak seks dengan kau sial !!" ganas... ya aku suka ganas ! maka lepas tu si Nita nie menjerit panjang diikuti aku yang dah tak tahan... maka aku pun bangun dan rangkul badan dia... dann ahhh !!! henjutan Nita makin perlahan, dan tercretlah air mani aku ke dalam lubuk misteri itu ! Selepas itu, aku cium buah dada dia... dia cuma kate aku nakal sebab suka meraba buah dada perempuan... aku senyum beb !!!!

Aku pun tertidur dengan Kak Ipar aku Kak Hanita, ....malam itu sangat indah... aku mencium setiap inci badan dia sehingga ke kawasan favorite aku, buah dada ! yearghhh !!!

pls contact me if u want to get fucked ! girls 20-27 of age..yes !


No comments:

Post a Comment