Tuesday, December 20, 2011

iDAH


Idah


Hamzah datang kerumahku pada hari yang telah dijanjikan.........hari itu aku pulang lewat kerana masalah ditempat kerja yang belum di selesaikan.Aku sebagai sous Chef di hotel tersebut. Wife aku pula sedang mengajar di salah sebuah sekolah berdekatan Aparment kami. Ia pulang dalam lingkungan jam 6.30 pm.....yang tinggal dirumah adalah adik iparku...Idah panggilan manjanya....usianya baru menjangkau 19 thn.

Tiba-tiba ada fikiran nakal dalam otak Hamzah......ia ingin menikmati tubuh montok adik iparku.aku tahu sangat dengan sikap Hamzah......tak boleh melihat perempuan berdahi licin sedikit...pasti akan mengodanya.....biarpun isteri rakan sendiri.

Hamzah putarkan film blue yang di bawanya......Hamzah tinggalkan Idah menonton seorang diri.....dengan satu harapan ia akan terangsang.......Hamzah lihat wajah Idah menahan geram dan getaran.Hamzah mula ikut duduk di lantai....menonton film tersebut.....kerana Hamzah sudah nekad untuk melakukannya........secara lembut ataupun secara paksa.

Hamzah memeluk Idah dengan kemas........sambil mulut Hamzah mencari mulut Idah dengan penuh nafsu.Inilah pengalaman Idah bercium dengan seorang lelaki...... .....Hamzah mengulum mulut Idah yang kecil dan mongel dengan pengalaman yang ada padanya.Tangannya mula merayap kedada Idah.terynata Idah merelakannya.... ......Hamzah memperlakukan apa saja keatas tubuhnya yang mongel....seperti Hamzah sangkakan Idah pasti menikmatinya,.....jemarinya meramas buah dada Idah dengan lembut.......tanpa terasa mereka sudah bertelanjang bulat di tengah ruang tamu.Setelah puas....Hamzah mengulum buah dada Idah dan mencium bibirnya.

Kemudian Idah turun mencium dada Hamzah........terus turun mencium perut....... ...meramas-ramas batang hamzah yang besar dan panjang.........seperti ia tonton dalam blue film.Mulutnya mengulum batang Hamzah.....rasa nikmat sekali......belum pernah Hamzah rasakan nikmat yang begitu dahsyat sekali......biarpun dengan isterinya.Ujung kemaluannya....di kulum dengan penuh nafsu.....Hamzah menikmati mulut adik iparku yamg sedang mengulum batangnya,Hamzah memegang rambut Idah.....mengikut alun naik kepalanya......sambil mulut Idah mengulum batangnya.

Sekian lama Idah berbuat begitu......batang Hamzah di kulumnya.......ia merasakan sesuatu.......Hamzah menahan kepala Idah ketika air maninya hendak keluar.....me- nahan nafas Hamzah memancutkan air maninya ke dalam mulut Idah....dengan ganas Idah mengulum batang Hamzah.

Hamzah mengalihkan kedudukannya.......dengan membenamkan mukanya kealur cicap Idah yang tembam.....ia menjilat batu permata kesayangan Idah berkali-kali.... ...ia merangkak naik menindih tubuh Idah....sebelah tangannya mengaju-ajukan batangnya kealur cicap Idah.....tetapi Idah menolak dengan keras......minta tolong pada abang ....jjjjaagggaannnn mmmaassuukkkkkkaannn......aaabbaaannggg...ppuuunnyyaaa.

"Idah...Idah jangan takut....apa terjadi atas Idah abang tanggung...,"pujuk Hamzah lagi.

Hamzah mengulum bibir Idan dan meramas-ramas teteknya.........ia mengeliat manja ketika hamzah sedang meramas buah dadanya..mmm asyiknya.....ia membalas kucupan bibir Hamzah.....sambil Hamzah membalas tidak kurang hebatnya....Idah termengah-mengah kehabisan nafas.Semasa mereka berkuluman tangannya merayap kebelakang Idah,Hamzah meramas-ramas dan mengoyangkan daging pnggong yng padat.

"OOOoohhhhhhh.........bbbbaannggggg....,"Idah merintih kecil.

Berapa saat Hamzah mainkan ujung lidahnya di puting susu Idah...Idah mengeliat lagi.

"UUuummm.....bbbanngggggg......,"Idah semakin mendesah tak keruan, Hamzah meramas-ramas buah dadanya yang kecil lagi pejal.

"AAauuwwwww......bbbbaaa...aannnggggg..,"Idah mengerang dengan kerasnya.

Hamzah semakin menganas....tak puas di ramas...mulutnya menjilat kedua-dua belah buah dadanya sampai puas......seluruh buah dadanya basah dek jilatan Hamzah.....Idah mengeliat kegelian lagi.

"Bbbbbaannggggggg.......ssshhhhh..shh.shh..hhhh...oohhhh.....oooouuummmmm.. ....bbbaanngggg..,"erangnya lagi.

Hamzah tak peduli...ia terus membuat serangan bertalu-talu ke atas tubuh Idah.... tanpa memberi ruang sedikit pun...Idah hanya mendesis,mengerang......beberapa kali menjerit kuat.....mmmm...mmmmm...bbbanngggg..HHaammzzahhhh.....ia membuat Idah benar-benar nikmat.

"Buka kaki Idah......sayang...."pujuk Hamzah,sambil membukakan kelangkang Idah.

"OOooohhhhhhhhh.........bbbaannggggg......,"Idah merintih perlahan, bilamana Hamzah membukakan kelangkangnya.

Kelihatan Idah sudah lemas dipermainkan oleh Hamzah......tapi ia belum organisma sepenuhnya.......walau sudah terangsang......Hamzah tersenyum puas...ia dapat menumbangkan lawannya......Sebentar lagi kau akad dapat merasakan kenikmatan...sayang.....bisik Hamzah dalam hatinya.Hamzah berharap agar Idah dapat merasakan pancutan air maninya yang hangat.....didalam cicapnya nanti.........Idah mengeliat manja.

"BBaangggg....iiihhhh.....gggeelliiinnyyyaaa.....,"jeritnya manja.

Hamzah tusuk batangnya kecelah alur cicapnya,menyelusup masuk di antara bibir cicapnya......Idah memegang pinggang Hamzah dengan kemas...Hamzah terus menekan...Idah memejamkan kedua belah matanya...mulutnya terkatup rapat menahan kesakitan.

"AAAAuuuwwwwww......huk..huk...hukkkkk...hiiss..,"Idah menjerit keras kesakitan.

"BBBBaanngggg.....mmmmm....aaauuwww...ppppeelllaaannnn.pppeellaannnn....bbb. ..aanngggg..ssaa,,ssaakkiittnnyyaaa....,"Idah mengerang menyuruh Hamzah berhenti menekan batangnya.

Hamzah tak peduli dengan rayuan Idah....ia terus menekan hingga kedasarnya.Idah terus menangis,sementara Hamzah sendiri pejam celik menahan nikmat....bilamana ia memaksa batangnya memasuki lubang cicap Idah yang terlalu sempit.

"Aaauuwww....bbbanngg...ssssakkkittnyyaaa..,"teriak Idah meminta belas kasihan dari Hamzah...tubuhnya mengeliat kesakitan.....menahan gementar.

Hamzah berusha mententeramkannya.......dengan meramas buah dadanya, mengulum lidah Idah..mendesah-desah Idah di buatnya.....kegelian dan nikmat.Idah sudah merasakan betapa nikmatnya bersatu dengan lelaki.Hamzah tarik batangnya......tarik dan sorong berkali-kali.....ia berbuat begitu.....Isdah merintih keseronokan.....Hamzah mengambil kesempatan dengab menhentak sekuat tenaga batangnya kedalam cicap Idah...tubuh Idah terangkat keatas.... sambil ia memeluk tubuh Hamzah dengan kemas.

"SSSeeeddaapppnnyyaaa...bbbannggggg...,erang Idah lagi.

Dayungan Hamzah semakin laju dan laju....sambil Idah mengoyangkan ponggongnya tanpa di pinta......Hamzah membuat hentakan yang maha hebat......ia melepaskan pancutan nikamatnya kedalam faraj Idah....mereka sama-sama kelemasan menikmati keindahan syurga dunia.


No comments:

Post a Comment