Tuesday, December 20, 2011

Awek Ku Sayang


Ini atas sambutan org ramai yang inginkan aku menceritakan lagi pengalaman aku bersama awek aku. Kalau korang miss cerita aku, bacalah cerita aku yang tersiar dulu. Aku masih melancap ngan gambar bogel awek aku ni. Tapi sorila lagi sebab aku masih tak leh nak scan dan sebar kat korang. Sebut pasal lancap, aku masa memula kenal awek aku ni adala aku tanya dia, u pernah melancap tak? Memula dia segan nak cakap. Dia cakap dia ada buat tapi dia buat kat bilik air je. I tanya kat atas katil sesorang tak pernah melancap ke? Awek aku cakap Finger sendiri tak syok. Awek aku pun cakap yang dia suka buat kat dalam bilik air sebab dia lancap pakai air. Aku memula bendul gak sebab tak tau camana awek aku boleh stim ngan air. Nantilah I tunjuk kat u macamana I buat sorang...ujar awekku bila aku dah naik blur.



Dipendekkan cerita, rumah aku line clear hari tu so aku ajak la awek aku lepak ngan ku. Aku pun tanyalah kat awek aku macamana u melancap pakai air? Awek aku memula segan tapi kat 10 kali aku tanya, dia pun setuju nak tunjukkan kat aku. Tapi dia suruh aku bogel dulu bagi dia stim basah sikit. Nak membangkitkan mood...Jadik aku pun bogelkan diri aku dan aku tunjuk kat awek aku yang aku memang tengah ada mood. Kote aku dah terpacak keras dan awek aku tersenyum melihat pelirku yang comel ini. Dia terus memegang koteku yang tegang ini dan menariknya, mengheret diriku yang bogel dan stim ini ke bilik mandiku. Tiba di bilik mandi, awekku lepaskan kejap genggamanya dari koteku yang dah nak terpancut ni. Tapi aku maintain. Awek aku meleraikan satu per satu pakaian dari tubuh seksinya. Nak je aku terkam dan henjut pelirku ini ke dalam pantat nya tapi aku buat rilek sebab nak tengok camana awek aku lancap. Setelah awek aku menanggalkan pantiesnya (bulu pukinya masih lebat :)) aku lihat pantiesnya sedikit basah. Kini aku dan awek aku sedang berbogel indah dalam bilik mandiku. Tiba tiba awek aku berubah mukanya.
Mengajak awek aku ni keluar dari bilik basuh bersama tapi awek aku tersenyum sengih padaku. Awek aku cakap dia stim lagi dan dia nak melancap lagi. Apalagi, terasa koteku naik sedikit. Kali ni awek aku nak sandar padaku. Aku pun bagi dia sandar padaku dan memang sedap bila koteku bergesel sikit ngan bontot awek aku yg mmg power ini. Bila dia bersandar aku pun menjilat lehernya, dan awek aku menarik tanganku ke putingnya yang memang keras dan kenyal ini. Aku memicit micit kedua dua putingnya sambil meramas ramas teteknya. Kulihat awek aku dah lupa dunia. Memang Stim Gila muka dia. Terpejam bukak matanya sambil memercikkan lagi air ke lubang pantat dan kelentitnya. Dalam diam koteku keras kembali. Aku menyuruh awek aku menggunakan satu lagi tangannya untuk melancapkan aku. Awek aku terus mengusap usap indah pelirku. Awek aku pandai menggosokkan tangan lembutnya ke kepala butoku. aku pulak dalam diam merayap ke celah kangkangnya dan menggosok pantatnya yang basah kuyup. Awekku mengerang indah sebentar. Sebab pantat awekku dah basah habis dengan tenang aku memasukkan jariku kedalam pantatnya yang sedap dan suam ini. Serentak itu aku terpancut didalam genggaman tangan awek ku dan awekku juga klimas bila aku fingerkan dia. Itulah pengalaman aku yang aku nak ceritakan

No comments:

Post a Comment