Monday, November 21, 2011

Inne pembantu kecilku


Namaku Andi, aku mahasiswa di salah satu PTN top di Kuala Lumpur. Sekarang umurku 20 tahun. Jujur saja, aku kenal seks baru sejak SMP. Aku senang sekali ada laman khas buat bagi-bagi pengalaman seperti ini, sehingga apa yang pernah kita lakukan boleh dibahagi-bagi.


Awal aku mengenal seks iaitu apabila secara tidak sengaja aku buka-buka almari di rumah teman SMP-ku dan mencari setumpukan Video VHS tanpa gambar di dalam sebuah kotak. Kerana ingin tahu filem apa itu, kuambil satu dan terus kucoba di video temanku di bilik itu yang kebetulan sepi, kerana temanku sedang les.

Kusetel filem yang berjudul ... apa ya? aku lupa, ternyata itu filem dewasa (waktu itu aku belum banyak tahu). Aku cuma pernah dengar teman-temanku pernah nonton film begituan, tapi aku tidak begitu penasaran. Nah, saat itu aku baru tahu itu loh yang namanya BF. Kebetulan itu filem seks tentang anak kecil yang masih kecil bercinta dengan bapanya, oomnya, temannya dan lain-lain.

Dan aku ingin cerita nih pengalaman pertamaku. Kejadian ini berlaku ketika aku masih SMA, di rumahku ternyata ada pembantu baru. Orangnya masih lumayan kecil sekitar 12 tahun lah, tapi itu dia yang membuatku suka. Aku itu suka sama wanitae imut-imut yang masih agak kecil mungkin gara-gara video waktu itu (aku suka begitu melihat laman-laman tentang Lolita, soalnya cewek-cewek di laman-laman web itu masih imut-imut). Dan yang paling membuatku terangsang adalah teteknya yang masih baru tumbuh, masih agak runcing (tapi tidak rata).

Setiap hari itu dia kerjaannya, biasalah kerja pembantu rumah tangga, ya ngepel, ya mencuci dan lain-lain. Kalau aku sarapan, kadang suka melihat dia yang sedang ngepel and roknya agak terbuka sedikit, jadi tidak konsentrasi deh sarapannya kerana berusaha melihat seluar dalamnya, tapi sayang susah. Untuk awal-awal aku hanya boleh minta dibuatkan teh atau susu.

Lambat laun kerana aku sudah ingin begitu melihat tubuhnya itu, mengendap saja dia kalau sedang mandi. Tapi sayang kerana lubang yang sedia kurang mencukupi, yang terlihat hanya pantatnya sahaja, soalnya dilihat dari belakang. Kadang-kadang terlihat depannya hanya tidak jelas, payah deh. Nah pada suatu hari aku nekad. Kupanggil dia untuk pijati aku, oh iya nama dia Ine.
"Ine .. pijitin saya dong, saya pegel banget nih abis maen bola tadi", kataku.

"Iya Mas, sebentar lagi ya. Lagi masak air nih, tanggung", jawabnya.
"Ya, tapi cepet ya. Saya tunggu di bilik saya."
Cihuy, dalam hati aku bersorak. Nanti mahu tidak dia ya aku ajak begituan. Lalu kubuka bajuku sambil menuggu dia. Lalu pintuku diketok,
"Maaf Mas", ketoknya.
"Masuk aja Ne, tidak dikunci kok", lalu dia masuk sambil bawa minyak buat micit.
Mulailah dia memijatku. Mula-mula dia mengurut punggungku dan sambil ajak berbual.
"Kamu sekolah sampai kelas berapa Ne?" tanyaku.
"Cuma sampai kelas tiga aja Mas, soalnya tidak ada kos", jawab dia.
"Sekarang kamu umur berapa?" tanyaku lagi.
Dia menjawab, "Umur saya baru mau masuk 12 Mas."
"Udah gede dong ya", kataku sambil tersenyum.

Lalu aku membalikkan badan, "pijitin bahagian dadaku ya ..." pintaku sambil menatap memohon. "Iya mas", katanya. Dia mengurut dadaku sambil agak menunduk, jadi baju yang dia pakai agak kelihatan longgar jadi aku boleh melihat bra yang dia kenakan yang menutupi dua buah payudara yang masih baru tumbuh. Wah, kemaluan jadi tidak keruan lagi rasanya. Dan aku juga menikmati wajahnya yang masih polos itu. Begitu dia selesai mengurut dadaku, aku langsung bilang, "Pijitan kamu enak", terus aku nekad terus meraba payudara dia yang imut itu, tapi ternyata dia terkejut dan terus menepis tanganku dan langsung lari dari kamarku. Aku terkejut dan jadi takut kalau dia minta berhenti dan bicara dengsn ibuku. Gimana nich? aku langsung dihantui rasa bersalah. Ya sudah ah, besok aku minta maaf saja dengan dia dan berjanji tidak akan mengulangi lagi.

Benar saja, besok itu dia ternyata agak takut kalau lewat depanku. Aku langsung bicara saja dengan dia.
"Ne ... yang kemaren itu maaf ya ... Saya ternyata khilaf, jangan bilang sama Ibu ya."
"Iya deh Mas, tapi janji tidak kayak gitu lagi khan, abis Ine terkejut dan takut", kata dia.
"Iya saya janji", jawabku.

Sebulan selepas peristiwa itu memang aku tidak ada kepikiran untuk menggituin dia lagi. Dan dia juga sudah mula biasa lagi. Tapi pada suatu hari pas aku sedang mencari seluar di belakang, mungkin seluar sedang dicuci. Soalnya itu seluar ada duitku di dalamnya. Yah basah deh duitku. Eh, pas aku lewat bilik si Ine, kelihatan lewat jendela ternyata dia lagi tidur. Rok yang dia pakai tersibak sampai ke paha. Yah, timbul lagi deh idea syaitan untuk ngerjain dia. Tapi aku bingung bagaimana caranya. Akhirnya aku mencari idea, besok saja aku masukkan ubat tidur di minumannya. Dan aku menyusun rencana, bagaimana caranya untuk memberi dia ubat tidur.

Besok pas sedang makan dan kebetulan rumah sedang sepi, aku minta dibuatkan teh. Setelah selesai dia buat dan diberikan kepada aku. Kumasukkan sahaja ubat tidur ke teh itu. Terus manggil dia,
"Ne ... kok tehnya rasanya aneh sih?"
"Masa sih Mas?" kata dia.
"Cobain saja sendiri", dia terus minum sedikit.
"Biasa saja kok Mas ..." katanya.
"Cuba lagi deh yang banyak", kataku.
Dia minum setengah, terus aku bilang,
"Ya udah yang itu kamu abisin sahaja, tapi buatin yang baru."
"Iya deh Mas, maaf ya Mas kalo tadi tehnya tidak enak", jawabnya.
"Tak apa-apa kok", jawabku lagi.

Aku tinggal tunggu ubat tidur itu bekerja. Ternyata begitu dia mahu buat teh baru, eh dia sudah runtuh di dapur. Langsung saja kuangkat ke kamarku. Begitu sampai di kamarku, kutiduri di kasurku. Berjaya juga aku boleh membawa dia ke kamarku, pikirku dalam hati. Lalu aku mula membukan bajunya, gile ... aku deg-degan, soalnya pertama kali nich! Kelihatan deh branya, dan di dalam bra itu ada benda imut berupa gundukan kecil yang bisa membuatku terangsang berat. Lalu kubuka roknya, kelitan CD-nya yang berwarna krim. Tubuhnya yang tinggal memakai bra dan CD membuat kemaluan semakin tidak tahan. Tubuhnya lumayan putih. Dalam keadaan separuh bogel itu, kedudukan dia kuubah menjadi posisi duduk, lalu kuciumi bibirnya, sambil meramas-ramas teteknya yang masih agak kecil itu. Dan tanganku yang satu lagi mengusap CD-nya di bahagian bibir kemaluannya. Kumasukkan lidahku ke mulutnya dan aku juga berusaha menghisap dan menjilat lidahnya. Sekitar 10 menitan lakukan hal itu. Setelah itu buka branya dan CD-nya. Wow, pertama kalinya aku melihat seorang gadis dengan keadaan berbogel secara langsung. Payudaranya kelihatan begitu indah dengan puting yang kecoklatan baru akan tumbuh. Bahagian kemaluannya belum ditumbuhi rambut-rambut dan kelihatan begitu rapat.

Langsung kujilati dan kuhisapi teteknya. Dan payudara yang satu lagi aku ramas dan usap-usap dan kupilin-pilin putingnya. Putingnya tampak agak mengeras dan agak memerah. Setelah aku mainkan bahagian teteknya, kujilati dari dada turun ke arah perut dan terus ke arah bahagian kemaluannya. Bahagian itu kelihatan masih sangat polos, dan terlihat memang seperti punya anak kecil. Kubuka kedua-dua pahanya dan belahan kemaluannya, begitu kudekati ingin menjilat. Tercium bau yang tidak kusuka, ah fikir peduli amat, aku sudah nafsu sekali. Kutahan nafas saja. Kubuka belahan kemaluannya dan aku melihat apa yang di namakan klitoris, yang biasanya aku melihat di laman-laman X, akhirnya kulihat secara langsung. Lalu kujilati bahagian klitorisnya itu. Tiba-tiba dia mengerang dan mendesah, "Sshh ..." begitu. Aku terkejut hampir kabur. Ternyata dia hanya mendesah sahaja dan tetap terus tidur. Ketika aku jilati itu, ternyata ada cecair yang meleleh keluar dari kemaluannya, kujilati saja. Rasanya masin plus kecut.

Nah sekarang aku dalam keadaan yang amat terangsang, tapi begitu kuperhatikan wajahnya dan ke seluruh tubuhnya aku jadi tidak sanggup untuk merebut kesuciannya. Aku kasihan tapi aku sudah dalam keadaan yang amat terangsang. Akhirnya kuputuskan untuk melancap sahaja. Soalnya aku tidak tega. Aku pakaikan dia baju lagi dan menidurkan di kamarnya. Yah, aku melepaskan pengalaman pertamaku untuk bercinta dengan seorang gadis kecil berumur 12 tahun! Tidak tahu deh aku menyesal atau tidak.

Setelah melepas peluang untuk bercinta dengan Ine. Aku jadi kepikiran terus. Setiap aku apa-ngapain, selalu ingat sama payudara mungilnya Ine dan kawasan kemaluannya yang masih polos itu. Mujurlah si Ine tidak pernah merasa pernah di apa-apain sama aku. Dia selalu bersikap biasa di depanku tapi akunya tidak biasa kala melihat dia. Soalnya fikiran kotor melulu.

Pelampiasannya paling aku melancap sambil melihat gambar-gambar XXX yang aku dapatkan dari laman-laman lolita. Tapi aku bosan juga, dan hasrat ingin nge-gituin si Ine semakin besar saja. Sepertinya aku sudah tidak tahan.

Akhirnya pada suatu masa, aku mendapat khabar yang amat sangat bagus, ternyata orang tuaku mau pindah ke luar negeri, kerana bapaku ditugasi ke luar negeri selama 2 tahun. Jadi, aku tidak perlu takut dia mengadu sama ibu, yang paling aku ancam sedikit dan aku kasih duit dia diam. Setelah pemergian orang tuaku ke luar negeri, aku langsung punya banyak planning untuk ngerjain dia. Yang pasti aku sudah malas membius-bius segala. Soalnya dia diam saja, tidak seru! Ya sudah aku merancang untuk memaksa dia saja (eh, kalau ini termasuk rogol tidak sih?).

Pada suatu hari, ketika Ine sedang mandi. Aku tengok dia. Biasalah, cuma kelihatan belakangnya sahaja, tapi aku jadi boleh menjangka kalau dia sudah selesai mandi langsung aku sergap saja. Mujurlah setelah dia selesai mandi, keluar bilik mandi menuju biliknya hanya memakai tuala sahaja tidak pakai apa-apa lagi. Begitu keluar bilik mandi langsung kututup mulutnya dan kupeluk dari belakang, dia-nya meronta-ronta. Cuma tenagaku sama tenaga kanak-kanak umur 12 tahun menang mana sih. Kubawa masuk ke bilik dia saja. Soalnya kalau ke bilik aku jauh. Nanti kalau dia meronta-ronta malah lepas lagi. Pas masuk bilik dia kujatuhkan dia ke katil sambil menarik tualanya. Dia kelihatan ketakutan sekali dengan tubuh tidak mengenakan apa-apa.
"Mas Andi, jangan Mas" mohonnya.
"Tidak apa-apa lagi Ne ... Paling sakitnya sedikit entar kamu pasti akan ngerasain enaknya", kataku.
Dia kelihatan seperti mau teriak, langsung saja kututup mulutnya.
"Jangan cuba-cuba teriak ya!" hardikku.
Dia mula menangis. Aku jadi sedikit kasihan, tapi syaitan sudah menguasai tubuhku.
"Cobain enaknya deh ..." kataku.
Sambil tetap menutup mulutnya raba dan kuelus teteknya itu.
"Santai aja, jangan nangis. Nikmati enaknya kalo payudara kamu di elus-elus", kataku.

Setelah kulepas tangan dari mulut dia, langsung kucium bibirnya. Ternyata dia lumayan menikmati ciuman sambil teteknya tetap aku ramas-ramas. "Enak kan?" kataku. Dia diam sahaja. Terus buka CD-ku. Kukeluarkan batang kemaluanku. Dia terkejut dan takut.
"Tolong pegangin anuku donk ... dipijitin ya ..." pintaku.
Pertama-tama dia takut-takut untuk memegang anuku, tapi setelah lama dipegang sama dia, dia mula Memijiti. Wah, rasanya enak sekali anuku dipijiti sama dia. Setelah itu dia kusuruh tiduran,
"Mas mahu buat?" tanyanya.
"Aku mau ngasih sesuatu hal yang paling enak, anda nikmatin aja" jawabku.
Kubuka belahan pahanya, pertama dia tidak mahu buka, tapi setelah kubujuk dia akhirnya membuka pahanya dan kujilati kemaluannya sampai ke klitorisnya. Dia mendesah-desah keenakan. "Tuh kan enak", kataku. Kujilati sampai keluar cairannya.

Aku merasa pemanasan sudah cukup, begitu kusiapkan batang kemaluanku ke depan liang kemaluannya dia menangis lagi dan berbicara,
"Jangan Mas, saya masih perawan."
"Saya juga tau kok kamu masih perawan", jawabku.
Aku tetap berkeras untuk menyetubuhinya. Pas aku mahu menggalakkan kemaluan masuk ke dalam liang kemaluannya, eh dia meronta dan mahu lari. Dengan cepat kutangkap. Wah, susah nih pikirku. Kebetulan di bilik dia kulihat ada tali untuk jemuran, ambil dan kuikat saja tangan dan kakinya ke tempat tidur.
"Aku tahu kamu masih perawan, abis bagaimana lagi aku udah amat terangsang", kataku.
Dia memandangku dengan tatapan memohon dan sambil dengan keluar air mata.
"Atau kamu lebih suka lewat pantat, biar perawan tetap terjaga?" tanyaku.
"Iya deh Mas, lewat pantat aja ya ... tapi tidak apa-apa kan Mas? Nanti boleh rosak tidak pantat saya?" jawabnya.
"Tidak apa-apa kok", jawabku.
Ya, sudah kulepaskan talinya. Aku tanya sama dia, dia punya lotion atau tidak, soalnya kalau lewat pantat harus ada pelicinnya. Terus dia kata punya. Kuambil dan kuolesi ke pantatnya dan kuolesin juga ke kemaluanku.

Langsung saja aku turun kedudukan dan si Ine kedudukannya menungging dan pantatnya kelihatan jelas. Aku mula masukkan ke pantatnya. Pertama agak susah, tapi kerana sudah disapu lotion jadi agak lancar.
"Sslleb ... ahhh ... enak sekali", jepitan pantatnya sangat kuat.
"Aduh ... Mas, sakit Mas ..." rintihnya.
"Tahan sedikit ya Ne ..." kataku.
Langsung saja kugenjot. "Gile banget, enaknya minta ampun ..." Terus aku berfikir kalau lewat kemaluannya lebih enak apa tidak ya? masih perawan lagi. Ah, lewat kemaluannya saja dech, peduli amat dia mahu apa tidak. Kulepaskan batang kemaluanku dari pantatnya. Aku membalikkan badannya terus kuciumi lagi bibirnya sambil meramas teteknya.
"Udahan ya Mas, saya sudah cape ..." pintanya.
"Bentar lagi kok", jawabku.
Setelah itu langsung aku tindih sahaja badannya.
"Lho Mas mahu buat lagi?" tanyanya sambil panik tapi tak boleh ngapa-ngapain kerana sudah aku tindih.
"Tahan dikit ya Ne ..." kataku.
Langsung kututup mulutnya pakai tangan dan batang kemaluanku kuarahkan ke liang kemaluannya. Dia terus meronta-ronta. Ine menangis lagi sambil berusaha teriak tapi apa daya mulutnya sudah kututup. Akhirnya batang kemaluanku sudah sampai betul-betul di depan lubang kemaluannya.

Aku mahu masukkan ke lubangnya susahnya minta ampun, kerana masih rapat barangkali ya? Tapi akhirnya kepala kote boleh masuk dan begitu Kudorong semua untuk masuk, mata Ine kelihatan menjeling dan agak teriak tapi mulutnya masih kututup dan terasa olehku seperti melanggar sesuatu oleh kemaluanku di dalam liang kemaluannya. Selaput dara mungkin, kuteruskan ngegituin dia walaupun dia sudah kelihatan sangat kesakitan dan berurai air mata. Kucoba lepas tangan dari mulutnya. Dia menangis sambil mendesah, aku makin terangsang mendengarnya. Kugenjot terus sambil kupilin-pilin putingnya. Pada akhirnya aku keluar juga. Kukeluarkan di dalam luabang kemaluannya. Pas cabut kemaluan ternyata ada darah yang mengalir dari liang kemaluannya. Wah, aku meragut keperawanan seorang anak gadis.
"Ine ... sorry ya ... tapi enak kan. Esok-esok mau lagi kan ..." tanyaku.
Dia masih teresak-esak, dia kata kalo kemaluannya terasa sakit sekali. Aku bilang yang sakitnya cuma sehari selepas itu enak.

Besok-besok dia aku kasih ubat anti hamil dan aku boleh berkaitan dengan dia dengan tidak. Ternyata setelah setahunan aku boleh tidak berkaitan dengan dia, dia minta pulang ke kampung katanya dia dijodohi sama orang tuanya. Kuberikan wang yang lumayan banyak. Soalnya dia tidak balik lagi.
"Inget ya Ne ... kalo kamu lagi ingin begituan dateng aja ke sini lagi ya ..."

Begitulah kisah dan aku tetap suka sama cewek yang imut-imut. Kenapa ya? apa aku fedofil? Tapi sepertinya tidak deh, Soalnya yang kusuka itu harus punya payudara walaupun kecil. Jadi sepertinya aku bukan pedofil, Ok.

No comments:

Post a Comment